שתי הערות על הפוסט הקודם:

כ"ט תשרי התשע"ח

נושאים באתר

שתי הערות על הפוסט הקודם:

א. לא באתי לומר שעקרון הגדרות טפשי או לא נכון. כמו רוב כללי האצבע יש בו הגיון מסויים ואחוזי הצלחה: "החשוד על השביעית, אינו חשוד על המעשרות. החשוד על המעשרות, אינו חשוד על השביעית. החשוד על זה ועל זה, חשוד על הטהרות".

אבל כשהוא בא יחד עם עיוורון למציאות (כל בן אדם נורמלי חושב שאי נתינת זכויות לערביי יו"ש הוא אסון מוסרי!) הוא כולא אותך באקו צ׳אמבר והופך אותך לפרנואיד.

ב. קיים גם כשל הפוך: יש מעשים שמכניסים אותך לתוך הגדר וממילא לא ייתכן שתעשה מעשים נוראיים. (הוא בעל ואבא כל כך טוב, הוא רק רוצה לרעות צאן, לא ייתכן שהוא מחבל שמתכנן לרצוח ילדים)
Loading