בניגוד לשיטת הרמב"ם, רבי חסדאי קרשקש לא התנגד לתאר את הקב"ה בתארים. אין סוף לשבחים שאפשר לשבח בהם את הקב"ה, וכולם נכונים.
אדם יכול לשקוע בתוך הקליידסקופ הצבעוני של השבחים, כמו אל תוך חלום על אדם אהוב. כשיתעורר מהם, הוא יגלה שאותו אהוב עדיין יושב מולו. החלום לא הפריד ביניהם ולעולם לא יפריד, כי הוא חלק מאותה האהבה.
אדם יכול לשקוע בתוך הקליידסקופ הצבעוני של השבחים, כמו אל תוך חלום על אדם אהוב. כשיתעורר מהם, הוא יגלה שאותו אהוב עדיין יושב מולו. החלום לא הפריד ביניהם ולעולם לא יפריד, כי הוא חלק מאותה האהבה.