(ללא כותרת)

ה' אב התשפ"ב

נושאים באתר

עוד על דאלאי

ב. הגבלות מלאכותיות.

כדי למנוע תמונות בעייתיות, צרות חוקיות ורגולטריות, המנוע חוסם מלאכותית כל מיני חיפושים. כך לדוגמה, אסור להכניס שמות של חברות/אנשים, ולכן לכתוב הייאו מייאזקי יחסום את השאילתא. (אם אתם רוצים ציורים בסגנון, צריך לכתוב in style of). אסור גם כלי נשק ולכן החיפוש לא יכול לכלול rifle, וגם blade. (אבל sword כן, משום מה).

ההגבלה מנעה ממני לנסות לייצר תמונות של הדמויות במשחק התפקידים של הילדים, כי הן מאופיינות הרבה על ידי הנשק שלהן. כשניסיתי להתחכם ולכתוב canon במקום rifle יצא הדבר המצחיק הבא. (נראה מי יזהה מה התמונה הרלוונטית)

ב. לפעמים נדמה שהאלגוריתם 'מבין' את תוכן התמונה, וזה לא בהכרח עובד לטובתך.

כשנואשתי מלצייר לילדים בועת שינוי (ראו פוסט קודם) או את הדמויות שלהם, ניסיתי לצייר את המנטורים של הדמויות. הראשון הוא קוסם שבטעות הקטין את עצמו וכעת נודד איתם כשהוא חי בתוך בקבוק שיקויים.

על פניו, משהו ברור ולא מעורפל, קח קוסם, שים אותו בתוך בקבוק.

דאלאי סירב מאד. הוא שם לקוסם את הבקבוק ביד, או מאחוריו, או העלים את הבקבוק, ולא משנה שכתבתי שהבקבוק ענק והקוסם זעיר. כשכתבתי שהבקבוק הוא בגודל של מגדל, דאלאי צייר מגדל.

הניחוש שלי הוא שהאלגוריתם 'הבין' שקוסם לא אמור להיכנס לתוך בקבוק, שהגדלים לא מתאימים. לכן הוא פירש את השאילתא בדרכים יצירתיות. כשהצלחתי להכריח אותו להכניס את הקוסם, וול, תראו בעצמכם מה קרה.

ג. כשזה עובד, זה קסם.

המנטור השני של הדמויות הוא מעין מדען מטורף, הם מתקשרים איתו דרך שעון. כאן לקח מעט מאד ניסיונות לנסח משפט באנגלית תקנית שאומר שהמדען מופיע דרך מסך השעון ולא צופה בו. והתוצאה - דומה מספיק לנה שרציתי. וזה קסם. כזה שעולה, בתיאוריה, באיזור שקל. האיכות לא מקצועית בטירוף אבל טובה דיה. וזה לפני שיופיעו מומחים לעניין שיחלבו מהתוכנות את המיטב.

וגם, בל נשכח, תוכנות בינה מלאכותית הן לומדות בהגדרה. פעם נצחון של תוכנה על רב אמן בשח מט היתה סנסציה. כיום שחקנים משווים את עצמם לתוכנות כמו סטוקפיש, ברמה הכי גבוהה שלהן, למיטב. ידיעתי, הן מנצחות כל רב אמן.

במלים אחרות, כבר עכשיו התוצאות מדהימות. מה יהיה עוד חמש שנים?

יהיה פִּילְק לדעתי, אבל זה כבר לפוסט נפרד.

חיפושים:

A tiny magician with a white beard and piercing eyes, dressed in a long cloak of dark emerald color and a silver pendant, standing inside the bottom of big empty tower tower in the form of huge glass potion flask, against a sky background with a large and white moon, colorful, vivid, highly detailed, Nighttime, fantastic, classic

A tiny magician with a white beard and piercing eyes, dressed in a long cloak of dark emerald color and a silver pendant, standing inside empty huge glass potion flask, against a sky background with a large and white moon, colorful, vivid, highly detailed, Nighttime, fantastic, classic, in the style of hayao miyazaki

From the screen of an antique pocket watch peeks the face of a mad scientist dressed as an eighteenth-century Englishman. With a mustache and cheek wigs, wearing goggles, fantastic, realistic, colorful, vivid, highly detailed, classic, steampunk, in the style of hayao miyazaki

A man wears a suit of armor, skate-like wheels are attached to his boots, a futuristic canon is attached to one armored glove, blade is attached to the other, a canon hovers with the help of a small jet engine near his left shoulder. colorful, vivid, highly detaile

#התנסות_בדאלאי
Loading